Leidinio numeris:

2012.10.25 (190/2012)

Rodyti

Prekyba :: Regi Rusiją, Kiniją ir JAV

„PriceOn“ gavo Tado Karoso bendrovės investicijų

Į kainų palyginimo prekybos centruose įrankį plėtojančią UAB „Priceon“ beveik 1 mln. Lt investavo verslininko Tado Karoso valdoma investicijų UAB „LTk Capital“. Naujas kapitalas „Priceon“ leis baigti plėtrą Lietuvoje ir apčiuopiamo uždarbio galimybių drąsiau žvalgytis užsienyje.

Apie metus daugiausia asmeninėmis lėšomis internetinį ir mobilųjį kainų lyginimo įrankį kūrusi „Priceon“ po derybų su keletu rizikos kapitalo fondų bei verslo angelų galiausiai sukirto rankomis su interneto komercijos sektoriuje takus jau išmynusia „LTk Capital“. Be kitų įmonių, p. Karoso kompanija savo portfelyje turi interneto parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje ir „220.lv“ Latvijoje, taip pat šiemet ji investavo į mados ir grožio elektroninės prekybos projektą rengiančią UAB „Amazingsales.com“.

„Priceon.lt“ jau kurį laiką veikia kompiuterių naršyklėse, o netrukus ją galima bus įsigyti ir kaip programėlę „Apple“ valdomoje „App Store“ parduotuvėje, už keleto mėnesių pasirodys ir „Android“ telefonams skirta įrankio versija, o Jurijus Laneckis, bendrovėsdirektorius, komentuoja, kad Lietuvoje pasiekus su investuotojais aptartus tikslus „PriceOn“ ketina plėstis užsienio rinkose, kur ir matomos realios uždarbio galimybės. Šiame plėtros etape „LTk

Capital“ investicijų piniginę atvertų papildomai.

„Kritinio lūžio Lietuvoje tikimės netrukus pasirodžius galutiniams vartotojams skirtai mobiliajai programėlei. Jau dabar turime užfiksavę per 100.000 skirtingų produktų kainų įvairiose parduotuvėse, tam mums užtenka vidine programėle besinaudojančių 6–7 darbuotojų, tad net parduotuvėms nenorint dalintis informacija apie kainas ši paslaugos dalis didelio galvos skausmo nekelia. Visgi nematomegalimybių daug užsidirbti Lietuvoje, perspektyviausiomis laikome JAV, Kinijos ir Rusijos rinkas, o pastaroroje jau kalbamės su konsultantais ir prekybos tinklų vadovais“, – pažymi p. Laneckis. Eksporto rinkose bendrovė tikisi lengviau susitarti su prekybininkais dėl kainų skelbimo, jas taip pat parduotuvėse rinktų „PriceOn“ darbuotojai ar net patys paslaugos vartotojai. Vartotojams skirtas kainų rinkimo modulis „PriceOn“ programėlėje yra, tačiau jobendrovė neaktyvavo siekdama pirmiausia vartotojams leisti susipažinti su pagrindinėmis paslaugos funkcijomis.

Krepšeliai ir akcijos

VŽ prieš pusmetį rašė, kad „PriceOn“ vartotojams leidžia internete pasitikrinti dominančių produktų kainas iš pagrindinių prekybos centrų, o su naująja programėlės versija vartotojus pasiekia ir tuomet žadėta pirkinių krepšelio sudarymo funkcija. Vartotojas matys, kurioje parduotuvėjepigiausiai kainuoja jį dominančių prekių rinkinys. Programoje yra ir galimybė sekti prekybininkų akcijas. Bendrovės vadovo teigimu, būtent akcijos turėtų tapti pagrindiniu vartotojus pritraukiančiu masalu, tačiau jis neatmeta galimybės, kad programėlė vartotojams atstos ir lapelius su prekių sąrašu, juoba kad ši iškart parodys, kur pigiausia tokių prekių įsigyti. „Mūsų dar laukia ilgas vartotojų švietimo darbas. Tačiaujau dabar matome, kad tos pačios prekės kaina įvairiose parduotuvėse skiriasi 10% ir daugiau, todėl mūsų sprendimas vartotojui turėtų būti naudingas“, – teigia p. Laneckis. Savo ruožtu vartotojų domėjimasis tam tikromis prekėmis „PriceOn“ ir reklamos užsakovams leis pateikti individualios rinkodaros pasiūlymų. Anksčiau p. Laneckis yra minėjęs, kad prekių per „PriceOn“ ieškantys vartotojai palieka vertingų duomenų reklamos užsakovams.